یحیی آباد ســــــــــــرای آباد

پایگاه اطلاع رسانی
پیام های کوتاه

با حضور استاندار قزوین صبح امروز ساختمان دهیاری و بلوار روستایی یحیی‌آباد با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

  خبرگزاری فارس: 2 طرح عمرانی در روستای یحیی‌آباد تاکستان به بهره‌برداری رسید

استاندار قزوین در مراسم  افتتاح ساختمان دهیاری روستای یحیی‌آباد  که با اعتبار 450 میلیون ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت طی سخنانی اظهار کرد: بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دولتمردان، مسئولان و رسانه‌ها ضروری است.

عجم افزود: در حالی که تمام کشور‌های دنیا برای ناکار‌آمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دست اتحاد داده‌اند تبیین این خدمات به منظور امیدبخشی به مردم و اثبات کارآمدی‌های نظام از طریق اعلام طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده توسط دستگاه‌های مختلف در درجه بالایی از اهمیت قرار گرفته است. البته باید توجه داشت از آنجا که خدمت بی‌منت شعار دولت است کلیه مسئولان ضمن جبران عقب‌ماندگی‌ها در نقاط محروم باید در امر روشن‌گری، پرهیز از زیاده‌گویی را مدنظر قرار دهند.


فرماندار شهرستان تاکستان نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: در دهه فجر امسال حدود 70 طرح در بخش‌های مختلف زیربنایی شامل ورزشی، آموزشی، فرهنگی و نظایر آن با اعتباری افزون بر 137 میلیارد ریال در شهرستان تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی