یحیی آباد ســــــــــــرای آباد

پایگاه اطلاع رسانی
پیام های کوتاه

ابوترابی‌فرد:

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

مأمور افشای عزل مشایی بودم


ابوترابی درباره مطرح کردن نامه معروف رهبری درباره برکناری مشایی می‌گوید: نامه مقام معظم رهبری، محرمانه و دست نویس معظم له بود و کسی از محتوای آن اطلاع نداشت و بعد از یک فاصله زمانی که مفاد نامه اجرایی و عملیاتی  نشد، بنده  مأموریت یافتم که مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانم.
سوال) جناب ابوترابی فرد شما بودید که نامه معروف رهبری درباره برکناری مشایی  را مطرح کردید. آیا به صلاح بود که مطرح شود؟

به طور کلی اشاره می کنم. همان طور که مستحضرید نامه مقام معظم رهبری، محرمانه و دست نویس معظم له بود و کسی از محتوای آن اطلاع نداشت و بعد از یک فاصله زمانی که مفاد نامه اجرایی و عملیاتی  نشد، بنده  مأموریت یافتم که مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانم.
سوال) یکی از تخریب هایی که علیه شما وجود دارد این است که می گویند آن ماجرا  مسئله ای شخصی بین دو مسئول عالی رتبه نظام بود که حاج آقای ابوترابی این اختلاف را علنی کرده و بین مردم کشاندند؟

همان طور که اشاره این یک مأموریت قطعی بود و بلافاصله بعد از اینکه بنده مصاحبه  کردم، مصاحبه همراه با تصویر بنده در سایت مقام معظم رهبری درج شد که پیام خود را به جامعه برساند که این اقدام در چهارچوب یک مأموریت و انجام یک وظیفه بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی