یحیی آباد ســــــــــــرای آباد

پایگاه اطلاع رسانی
پیام های کوتاه
چهارمین همایش سراسری دهیاران استان قزوین برگزار شد

چهارمین همایش سراسری دهیاران استان قزوین با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جمعی از مسئولان استانی و دهیاران در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین در این همایش یک روزه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توجه ویژه به از بین بردن محرومیت از چهره کشور به خصوص روستاها بود، فعالیت‌های گسترده‌ای در روستاهای کشور آغاز شد. 

غلامرضا طاهرخانی افزود: تاکنون پس از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کارهای بزرگی در حوزه روستایی صورت گرفته و در دولت‌های نهم و دهم سرعت و شتاب بیشتری گرفت. 

این مسئول اضافه کرد: با انجام اقدامات به موقع برای عمران و آبادانی روستاها، چهره روستاها تا حد زیادی تغییر کرد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین عنوان کرد: آنچه در دفتر امور روستایی استانداری قزوین به صورت جدی پیگیری می‌شود و از رویکردهای این دفتر به شمار می‌رود، افزایش درآمدهای پایدار برای دهیاری‌ها است. 

طاهرخانی تصریح کرد: در بودجه سال جاری مالیات بر ارزش افزوده که از منابع درآمدی دهیاری‌ها به شمار می‌رود به تصویب رسیده که در اجرای پروژه‌های عمرانی تأثیر بسزایی دارد، اما باید برای ایجاد درآمدهای پایدار برای دهیاری‌ها بیشتر تلاش کنیم، چراکه ممکن است مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال آینده به تصویب نرسد. 

این مسئول اضافه کرد: سوق دادن شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها به سمت تولید نیز درآمد پایدار خوبی برای دهیاری‌ها به دنبال دارد. 

در این مراسم از برمکی دهیار نمونه استان نیز تقدیر شد 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی