یحیی آباد ســــــــــــرای آباد

پایگاه اطلاع رسانی
پیام های کوتاه


مام جمعه تاکستان گفت مسئولان بسیجی امروز به دور از توجهات مادی باید برای ارتقای پست و منسب اخروی خود بکوشند.

آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان فرمودند : جمله بسیج لشکر مخلص خداست از سوی امام راحل از اوج معنویت و ایثار این نهاد برای اقتدار و عزت آفرینی در نظام اسلامی حکایت دارد.
امام جمعه شهر تاکستان بیان کرد: مسئولان امروز در پست و جایگاه مختلف رسمی باید بسیجی‌وار به میدان عمل در آمده و در فکر خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان باشند.
اسلامی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج ادامه داد: امام راحل با دستور تشکیل این نهاد مقدس مردم را به تشکیل بسیج چند میلیونی فراخوان داد که این مهم امروز در این هفته باید تبیین و بازگو شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقشاری بسیج ابراز داشت: در ایام جنگ تحمیلی دیروز و شبیخون نرم امروز بسیجیان از اقشار کارگران، دانش‌آموزان، اصناف و دانشجویان پا در رکاب در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده دفاع و نبرد بوده و در این راه هیچ چشم‌داشت مادی نیز ندارند.
امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حاضر در ژنو ابراز داشت: حقوق هسته‌ای ملت ایران بی‌تردید با هیچ مذاکره‌ای توقف نداشته و اعضای تیم مذاکره ایرانی نیز در این دوره از مذاکره به این مهم اذعان دارند.
اسلامی با اشاره به تلاش فتنه‌انگیزان برای ایجاد آشوب و خون‌ریزی در میان مردم غرب آسیا خاطرنشان کرد: امت‌های اسلامی امروز همانند ید واحد پشت سر یکدیگر در مسیر اتحاد گام گذاشته و برابر نقشه‌های شوم دشمنان لحظه‌ای کوتاهی نکرده و از کیان خویش محافظت می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی