یحیی آباد ســــــــــــرای آباد

پایگاه اطلاع رسانی
پیام های کوتاه

شورای دوره چهارم در آستانه یک سالگی

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ


نهم اردیبهشت روز شورا مبارکباد

مشورت، یکی از مسائل بسیار مهم در دین مبین اسلام است، به گونه‏ای که در جامعه اسلامی، رهبران به مشورت کردن با افراد با صلاحیت امر شده‏اند. در این نوشته، نویسنده  به مناسبت روز شوراها، به جنبه‏های گوناگون شورا و مشورت از دیدگاه اسلام وعملکرد آن دریحیی آباد پرداخته است.

پیشینه شورا

مشورت، یکی از مسائل مهمی است که خداوند در قرآن کریم، بارها ضرورت و نیازمندی به آن را با شیوه‏های گوناگون و واژه‏های مختلف بیان و عمل به آن را سفارش کرده است. بر اساس آیات قرآنی، مسئله شورا، به اسلام اختصاص ندارد. در برخی آیات، از افرادی سخن به میان آمده است که در امور گوناگون با اطرافیان خود مشاوره می‏کردند. از جمله این آیات، به واکنش بلقیس، ملکه سبأ در برابر نامه حضرت سلیمان علیه‏السلام می‏توان اشاره داشت که با بزرگان قوم خود مشورت کرد و از آنان نظر خواست.
شورا در یحیی آباد

شورا ارگان تصمیم گیرنده درامور شهریا روستاست امروز یکسال از شروع به کار دوره چهارم گذشته است بایددیدعملکرد این دوره شورا با شعارهای داده شده در زمان انتخابات تاچه میزان هماهنگ است یحیی آباد ازسال گذشته تابه امروز در زمینه فرهنگی ، آموزشی ،کشاورزی ،اقتصادی شاهد چه عملکردی بوده است  ؟

نظرات  (۲)

واسه خودتون عجب نوشابه باز می کنید
از شوراها راضی نیستیم پس بخودی زور نزنید خوب جلوه بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی